090705

Hello!

Har jobbat idag med, 10-15 igen. Var såå trött när jag vaknade i morse, vet inte hur många gånger jag sa "vill inte, vill inte, vill inte..". Men väl där så var det inga problem. Det var lite folk, så det var soft.

Gårdagskvällen tillbringades med tjejerna, dvs Cajsa, Julia, Bellan, Sara och Rebecka. Vi träffades bara och frillade i några timmar, snackade, lyssnade på musik och spelade kubb. Jag var dock tvungen att fara innan 12, fast det gjorde mig inte så mkt egentligen. Sommarvärmen är som bortblåst dessa dagar, så det var lite väl kallt med.

Nu sitter jag bara och väntar på mat. Mer än så har jag inte planerat, än att äta alltså, vi får se helt enkelt!
Hoppas att det fina vädret kommer tillbaka redan imorgon, är ledig måndag och tisdag, skönt!

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0