090706

God mittpådagen!

Vaknade vid nio, undrade varför varken mobilen eller klockradion rang (dåtid av ringa). Kom på efter ett tag att jag vackert kunde sova vidare, eftersom jag är ledig idag. Detta gjorde att jag sov ända till strax innan 12. Först fick jag lite dåligt samvete, men det förändrades när jag tittade ut genom fönstret. Det småregnar och kallt är det med. Vart har sommaren tagit vägen?

Jag här även börjat frälla på ryggen och på armarna, inte okej! Antar att det är resterna av solnigen från Saras stuga då jag brännde mig så mkt. Man måste alltså smörja in sig även om man semestrar i Sverige. Hoppas att jag kan hindra att hela huden trillar av med ytterligare 2 liter bodylotion, haha. Kliar gör det mer, men jag håller mig från att riva med naglarna för att jag verkligen vill ha jvar min något bruna rygg. Nog om det.
Funderar på om Maja har tid att träffas idag. Hon har äntlgen kommit hem från Lysekil där hon varit på läger i två veckor (konståkning). Men den lilla kovern svarar inte på mitt sms. Jaja, vi får se hur det blir.

Kan öven meddela att jag sov skitgott i natt i mitt nystädade rum. Nu får vi bara se hur lång tid det tar innan helvetet bryter lös och saker kastas runt överallt igen.

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0