090708

Hej!

Nu är jag hemma från jobbet, slutade vid tre. Det var superlugnt idag, inte många lunchgäster alls. Kan ju bero på det taskiga vädret, men det har iaf slutat regna nu, det är bra. Jag jobbar torsdag och fredag med, sen är jag ledig i helgen vilket känns skönt. Nu vill jag bara att solen ska komma tillbaka så att vi får lite sommar igen. Måste dock bara berätta att jag fjällar mer och mer, främst på ryggen, inte bra alls. Jag som faktisktfick lite färg där, och nu ska det bort. NO! Smörjer och smörjer, och smörjer lite till, så kanske det löser sig.

Som vanligt (hehe) har jag inte något planerat för resten av dagen. Lite tråkigt men samtidigt lite skönt att bara ta det lugnt. Jag är nog en hemmatjej after all, eller nja. Det ska vara lagomt. Lagom ät bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0