090712

Hej!

Hur mår ni idag? Jag mår bra, vihoo. Vi är även glada här i övik eftersom vår vän solen bestämmt sig för att återvända, det gillas! Vaknade vid 11 idag, gick sedan in till Isabell (som lånat min brors rum över natten) och hämtade ner henne till frukost. Sen degade vi ett tag i soffan, men gick sedan ut i solen en stund. Vi spelade så kallat "strand-tennis", alltså tennis i miniformat med en boll av gummi. Det gick bra, tills olyckan var framme. Klumpig som jag är stöp jag baklänges över ett stort ankare som vi har här på går'n (som prydnad), när jag skulle hoppa efter bollen. Det hela resulterade i ett långt skrubbsår på armen, och ett på foten. Det tog inte lång tid innan mamma kom ut med sårtvätt och plåster, känndes precis som när man var liten och ramlade med cykeln, fasst denna gång bet jag ihop och sket i plåstret. Duktigt va?

Isabell åkte hem vid 1 (?), och jag gick in ett tag. Snackade med Maja på datorn och vi kom tillsammans fram till att det var för fint väder att sitta inne, så jag tog min moped och åkte dit. Väl framme överraskade bruden mig med att komma med förslaget att vi skulle åka till badstranden, med två av hennes kompisar. Javisst, det gjorde vi med. Det blåste dock lite där, men varmt i vattnet var det, så det blev årets första havsdopp. Vi avslutade strandbesöket med lite volleyboll samt en glass, trevligt trevligt!

Väl hemma hos Maja igen lade vi oss i hennes pärons säng och kollade på "Life of Ryan", och pratade om gårdagen.
För att göra en lång historia kort så var vi hos Mia på lite trevligheter, gick dit vid 8 tiden coh hem vid 12. Det var skoj, det måste jag säga! Tänkte verkligen att jag skulle vara duktig att knäppa många kort, men njaa. Några blev det iaf.








Käkade middag hos min Majs, och åkte sedan hem. Har inte gjort mycket annars ikväll, en dusch, och nu sitter jag här.

Hoppas ni har det bra!
Love, Erica.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0