090713

Home from work!

Eeuw vad jobbigt det var att ta sig ur sängen imorse. Ville bara dra täcket över huvudet och somna om. Men icke, upp och jobba var det! Var ganska mycket ute på hotellet idag, ganska skänt tycker jag. Där får jag vara ensam med mina tankar samtidgt som jag nynnar på en bra låt och bäddar. Behöver inte anstänga mig så mycket liksom.

Idag var vädret åter tillbaka till det normala (det som jag nu anser som normalt), regn och rusk. Inte kul någonstans. Eller okej, idag kan ja har överseende med vädret eftersom jag jobbade, men nu får det bajjeme bli sommarväder igen! Inte sjutton ska man behöva gå klädd i långbyxor och hoodie?!
Give me small shorts and a thigt top.
skoja, hehe.

Vet inte riktigt hur jag ska spendera resten av min dag. Har kanske planer för kvällen, men vi får se!

Hoppas ni har en riktigt bra dag,
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0