090714

Hej!

Kom på att jag kanske ska hejja och skriva om min dag, även om jag redan postat tre inlägg. I alla fall så har jag jobbat idag (frmgick kanske i nagelinlägget,haha), från 10-15. Hade en ganska harmonisk känsla när jag gick runt och plockade med allt, diskade och tog betalt. Tror jag blir mer och mer säker på vad jag gör nu, så det kanske är däför. Kollade inte heller lika mycket på klockan som jag brukar, skönt det. Nu är jag i alla fall ledig tills på fredag, då jag kör sista rycket innan helgen. Hur jag jobbar sen vet jag inte, måste ta reda på det känner jag.

Sitter och lyssnar på musik, Gavin för att vara exakt (chockerande i know). Väntar på att moder och fader ska komma hem från golfbanan och mata sin lilla dotter med något gott, kanske grillat? Mums.
Ska nog även ta en springtur samt lite styrka efter maten. Fasst nu gör jag det jag inte gillar. Jag bestämmer mig långt innan att då ska jag springa, vilket brukar göra att det i slutändan inte blir av. Nej, då föredrar jag "spontanjogg", dvs att bestämma sig: Nej, NU ska jag banne min ut och springa. Då man har lust till det helt enkelt. Jaja, en liten runda blir det nog i alla fall..


Shit, jag har ont i ryggen igen. Kan ju bero på att jag sitter som en grottmänniska på min datorpall. Ska träna in att sitta rakt, med axlarna bak och ner, det sa "min" sjukgymnast (som jag besökt en gång, haha).

Hur har ni det idag?
Och föresten, vad tycker ni om dessa "skönhetsinlägg"? Bra/dåligt?

Kisses!

Kommentarer
Postat av: c

skönhetsinläggen är kanon bra, fortsätt så ;)

2009-07-14 @ 19:01:11
Postat av: S

jag kan bara hålla med! mera mera mera!!!!!!! haha :p

2009-07-14 @ 19:19:52
URL: http://saraeidenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0