090715

God eftermiddag!

Dagen började vid 10, då jag tyvär vaknade av ljudet som mamma och pappa orsakade. De var uppe på vinden och grejjade, inte ljudlöst kan jag lova. Mamma frågade sen om jag ville följa en sväng på stan. Tackade först nej, känndes drygt med tanke på att jag ännu låg i sängen och vädret var fint. Men jag följde henne ändå. Det blev en sväng på Jysk, Hälsokost samt h&m. Det sistnämna var det jag som ville, och kom ut därofrån med en ny bikini. Tycker den är lite söt, den är lila med massa pärlor och paljetter, dessutom kostade den bara 49:50 kr per del, så vad snackar vi om?

När jag kom hem bytte jag genast om till den och gick över till Sara och Malin, mina grannar och nära vänner. Vi solade en stund, men det varade inte särskillt länge innan solen gick i moln  och det verkligen inte var lika varmt längre. Så vi gjorde oss lite lunch, grillad korv, samt kollade på the Hills en sväng. Efter det spelade vi ett spel, " Från A-Ö", som vi ALLTID spelade för några sommrar sedan, alltså flera gånger om dagen ibland. Vi kom nu dock överens om att det inte slla var så kul, längre. Vi blev istället sötsugna och bakade en chokladkaka. Spelade lite tennis under tiden den blev klar och åt den sedan (ofc).

Sen satt vi bara och snackade ett tag och så, och nu är jag hemma!

Vad gör ni idag?

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0