090716

God morgon!

I min ensamhet sitter jag i soffan och slötittar på tv. Jag som var taggad inför solning när jag klev upp och möttes av en strålande sol, men när jag fått i mig frukosten hade den hunnit gå och gömma sig. Aja, hoppas att den kommer fram snart igen.
Idag har en ganska viktig punkt på mitt schema. Kl 4 (tror jag) åker vi in till körskolan och tar den första kursen, dvs den som ger mig tillstånd att börja övningsköra. Jag fyllde år i Januari, vilket betyder att jag inte varit den snabbast på att hitta ett bra tillfälle till att ta den, men nu är det dags! Det känns egentligen lite gruvsamt tycker jag, att börja med hela körkorts-gejen med lektioner, teori och en massa sånt. Det är ju ända hela 1,5 år innan jag får ta själva kortet. Men det är väl något som man ska ta sig igenom i guess..

Hoppas ni får en fin dag!
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0