090717 (-18)

En sån dag, en lång dag. Har jobbat idag, precis som jag skrev igår. Det var faktiskt rätt mycket, och extra stressigt då vi var lite personal på förmiddagen. I alla fall så jobbade jag fram till halv 5, men åkte inte hem då utan stannade kvar och käkade middag med familjen. Vädret har varit på topp idag, lite synd för mig som mest, eller nästan bara, var inne. Har även kollat prognosen för morgondagen, och det såg fint då med, då ska jag sola!

Kvällen har spenderats hos min vän Isabell, mycket trevligt. Hon, jag och Gandalf (hennes söta lilla valp) hade huset för oss själva så vi busade och såg på film. Kom precis hem och känner hur benen verker efter allt spring idag, det ska bli sååå skönt att sova!

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0