090719

God förmiddag!

Har varit vaken i en tjugo minuter sådär, har sovit rätt bra inatt. Det brukar allitd på så j*vla varmt i mitt rum på sommaren, särskillt mot kvällen då solen ligger på. Men inatt gick det rätt bra, skönt det. Vad det gäller vädret idag så är det lite soligt, men himlen är grå och jag tror den snart går och gömmer sig. Så vad det gäller solning så känns det inte så relevant för tillfället, utan jag tror jag ska gå och ta en dusch. Det är väl behövligt med tanke på mitt baconhår. Inte najs.

I övrigt sitter jag och kollar igenom lite bloggar. Där ibland "Dessies" blogg. Jag är säker på att de flesta av er besökt denna fjortisbruds blogg, och ja, hon bor i Stockholm. Herregud, jag vet inte om jag ska skratta, kräkas eller gråta.
Besök den inte, det är bara ngt man ångrar, man får ju ångest för flickan. Fy.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vars jobbar du någonstans - och med vad?:)

2009-07-20 @ 16:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0