090720

Hej alla glada!

Slutade vid 4 idag, så jag har varit hemma en stund. Nu regnar det, igen, här i övik. Inte roligt någonstans.
Ska snart äta middag, inte för att jag är hungrig direkt men. Har träning vid sju, och jag tycker det är bäst att äta en stund innan så man slipper magont.
Till er som undrat kan jag berätta att jag jobbar på en resturang tillhörande Veckefjärdens golfbana här i Övik, där jag gör allt möjligt såsom; servera, plocka och diska, stå i kassan, ta beställningar osv. Brukar även vara ute på hotellet ibland, och städa, bädda och sånt, u know. Det var det ;) Tycker det är ganska kul, även fasst jag skulle föredra att ligga hemma och lata mig, för det mesta i alla fall, men det är ju som alltid, man behöver pengarna.

Nej, middag var det!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0