090721

Hejhopp!

Nu är ännu en arbetsdag avklarad, känns skönt! Det var ganska lugnt idag, men ända fanns det saker att göra så jag behövde inte stå och trampa luft. Det regnade imorse, antar att det regnat hela natten då det verkligen öste ner när jag gick och la mig, kunde knappt sova av det dånande ljudet. Så pappa fick skjusa mig till jobbet.
Slutade vid fyra, och följde sedan pappa in till stan en sväng. Han skulle gå och köpa en present till en bekant till oss, och vars ifrån annars en Bergmans? hehe. Det skulle gå snabbt, det gick inte snabbt kan jag tala om. Jag kännde mig som en stackars instängd hund i bilen (jag ville inte följa med in eftersom jag inte var stanklädd efter jibbet, hehe) då vädret var det motsatta från gårdagen och solen sken som bara den. Hem kom vi i alla fall till slut.

Nu har jag ätit middag och ska snart gå och packa väskan inför träningen ikväll. Nu hoppas jag däremot att solen går och gömmer sig så vi slipper få andnöd under den antagliga jobbaiga träningen.


Jag hade tråkigt och töntade mig i spegeln.

My city.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0