090722

Hej!

Nu är jag hemma efter en lång men bra dag! Jobbade från 10 till 16, och när jag kom hem så tog jag tillfället i akt att umgås med lite vänner, och det är det som jag gjort ända fram till nu! Vi har mesta dels varit hemma hos Sara och Malin (de två, Julia och jag) och bara "hängt". Vi åt middag tillsammans där mitt på någonstans, hamburgare och strippar, mycket gott!
Sen hade vi även planer på att åka lite bräda och grejer efter båten, men det sprack när vi kom på att båten skanade batteri, så det blev inte av. Det vi sedan gjorde var att gå och vänta på att klockan skulle bli nio så "The bachelorette" skulle börja. Ganska sjukt, men bra.

Orkar inte skriva så mycket mer nu, är trött och ser så fram emot att sova ut imorgon, ledig!


Min arbetsdag i stort. Herregud vad sängar jag bäddade! Men ni ska veta det, att nu är jag en j*vel på att bädda!


Vi kör efter konceptet "tjockast vinner".
Eller, nja. Men det var nog det enda vi gjorde ikväll, åt och åt, och ja, åt lite till!

God natt sweeties!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0