090723

Hej vänner!

Hur har ni det idag? Jag har det bra, trots det ihållande regnet. Jag hade verkligen hoppats på sol nu när jag är ledig en dag, men icke, regn och rusk! Dagen började i alla fall vid tio, då jag fick ett sms av Julia som tyvär avbröt min underbara sömn. Hon undrade om jag ville träna med henne, men jag kännde att jag inte orkade, och jag har ju faktiskt träning ikväll, så det var inte hela världen. Käkade frulle, tog en dusch och gick sedan över till henne och gjorde henne sällskap i träningen.
Sen dess har vi käkat lunch, amerikanska pannkakor med vaniljvisp, jordgubbar och lönnsirap, supergott!, gjort naglarna (oj så tjejigt det låter) och bara tagit det lugnt. Hon åkte precis iväg och jobbade, så nu har jag några fria timmar innan träningen ikväll, skönt!


Gammal bild, men still so gorgeous!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0