090725

Hej vänner!

Hur har ni det idag? Jag har det bra, är lite trött men annars är allt tipp-topp ;) Vaknade vid nio imorse, kravlade mig ur sängen och gick ner för att äta frukost. Där var redan mamma och pappa i full gång med att plocka fram allt, glada och pigga, dvs min raka motsats. På morgonen vill jag vara själv, helst, ensam med mina tankar i en tyst omgivning. När jag då får glada hälsningar som "Gog morgon Erica, sovit gott?", blir svaret oftast en nickning, eller ett "mm" på sin höjd. Nej, det kanske inte är så roligt för de andra, men det är bara så, jag är en kvällsmänniska, inte en morgonmännsika och så har det varit så länge jag kan minnas.
Anyway så åkte jag iväg på träning en halvtimme senare, och som tur var regande det inte idag. Mycket skönt. Ni ska bara se omgivningen här, på vissa ställen har det blivit stora översvämmningar, helt otroligt.

Kom hem efter tolv, trött och seg, men på bättre humor. Käkade sedan lunch med de andra och nu har jag landat i soffan med tv:n på ljudlöst och musik från tuben.

Vad har ni för planer idag, något lördags-kul som händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0