090728

Hej vänner!

Det slog mig just att jag varit inloggat här i över en timme, men glömt att skriva, illa!
Jag kom hem efter fyra någongång, jobbade över en timme då det blev lite stressigt ett tag. Dagen har varit bra i helhet, lite ledsen över att jag bröt en nagel, ruskigt långt in, och ont gör det! Jag lyckades även bränna mig på en plåt, bra jobbat Erica!

Sitter och ser på Topp-design, ett program som jag först inte gillade alls, men det växer för mig. Jag gillar egentligen allt som har med kreativitet att göra, tycker det är dö-coolt att se vad folk kan skapa utifrån sin personlighet och stil. Det kan ju i och för sig bero på att jag gillar att skapa själv, och måste erkänna att jag har en liten designer-dröm inom mig, främst inomklädbranschen. Tänk er att se sin egen skapelse buren av någon annan?! -Heaven!

Nog om det. Hur har ni det idag?

Nu ska jag glo klart på the show och snyfta lite mer över långfingernageln.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0