090729

God kväll!

Jag ber om ursäkt för den kassa uppdateringen, men jag har knappt haft en ledig stund idag. Dagen började som vanligt vid 9, då jag klev upp, packde väskan och brummade iväg till jobbet. Hann inte ena äta någon fruksot imorse. Udrar vad det beror på? Att man vissa dagar får så mycket mer stressigt än andra, även fasst man har lite lång tid på sig..
Anyway så jobbade jag till strax innan fyra, skulle egentligen sluta vid tre, med det var en dal saker jag var tvungen att vara kvar för att göra klara. När jag kom hem lagade jag mat, endast till mig själv eftersom jag skulle iväg på match.
Ganska precis när jag ätit klart kom mamma och pappa hem från en båttur, och med isg hade de moster med barn, alltså mina kunsiner. Så jag lekte med dem en stund (de är 5 och 1,5 år) och busade runt. Sen var det bara att packa träningsväskan och dra iväg på match!
Vi vann med 7-1, känns otroligt bra!

Nu har jag fikat lite, samt sett på tv en stund. Ska nu fixa lite småsaker och sedan gå och lägga mig tror jag. Och vet ni? Jag är ledig imorgon, enda dagen på hela vecka! Tjoohooo!

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0