Deep down inside I want you so bad.

Ikväll har jag varit duktig, jag var ute och sprang! Kännde mig taggad efter middagen, och tyckte det var lika bra att passa på, medan jag kände motivation så att säga. Jag lät maten smälta lite och letade sedan fram dojjorna coh drog ut. Det blev en sväng runt Själevad och när jag kom tillbaka gjorde jag lite styrka i samma veva.
Nu känner jag mig så nöjd, finns inget skönare än när man har tränat klart. Så nu sitter jag i soffan och kollar på So you think you can dance. Mycket bra :)


Här är en (dålig) bild på dagens köp. Köpte två par trosor eftersom de tillhörande (de till höger med blommorna) inte fanns i rätt strl, hatar när de är för låga. Man vill liksom inte visa allt, hehe. Hittade i alla fall ett par andra i samma färg, dock med plats- och gulddetaljer som även var på rea, så jag slog till.
Ganska söt va? :)

Mer än så har jag inte att säga ikväll.
Hoppas ni har det bra, kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0