Den organiserade delen av Erica..

I början av augusti ska jag åka till huvudstaden för att uträtta lite shopping. Det är väl såklart inte det ända jag (and mum and dad) ska göra, men ni vet hur det är. Stockholm är shoppingplacet no 1!
I alla fall så försöker jag redan nu börja planera lite smått och verkligen tänka efter vad jag behöver köpa, så att det inte blir för många impulsköp. Känner att det är en hel del basplagg som behövs, såsom jeans, koftor, enkla toppar osv. Men det är inte lätt. En liten lista ska jag nog få ihop i alla fall.
Om det är någon av er som är hemma på staden Stockholm så får ni gärna komma med tips på bra affärer eller fina saker :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars köpte du din foundation från Id i för butik? kom nämligen på att jag sett det i din blogg men hittade ingen ute på stan så tänkte fråga :P

2009-07-21 @ 18:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0