En blöt kväll.

Vilken mördarträning! Eller egentligen var det mer drygt än fysiskt jobbigt. I alla fall så var detta första träningen (fotboll) efter ett par veckors uppehåll och vila, och såklart så "frirade" vi det med en massa löpning. Och som det regnade! Herregud, längesedan jag var Så blöt. Kläderna blev så tunga att de nästan föll av, och fötterna var som russin efteråt. En dusch kändes nästan onödig, men det var klart att jag duschade ändå, hehe.

Nu har jag återhämtat mig med lite kvällsfika, och sitter nu och ser på någon random kriminal-serie på 5:an. Blir jobb imorgon också, lika så på onsdag, och jag är redan nu rätt trött så det blir nog inte så sent ikväll.
Jag hoppas att vädret bättrar på sig så jag slipper simma till jobbet imorgon.

Kisses!

Kommentarer
Postat av: b

nooog för att ingen läser min (änu) så har jag nyss gett dig gratis reklam ;)

2009-07-21 @ 14:36:56
URL: http://belliebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0