Ett litet steg för mänskligheten - Ett stort steg för Erica.

Ikväll bestämmde jag mig.
Jag tog tag i mitt på tok för smutsiga ch stökiga rum! Det låg prylar överallt, kläder i högar och för att inte tala om dammråttorna bakom dörren. Men nu är det gjort, puh!
Det är så fint nu ska ni veta, jag kommer sova som en prinsessa i min nybäddade säng.

Efter det stora projektet var avklarat belönade jag mig med en dusch, en film och lite godis. Jag vet det är söndag blablabla, men det blev lite över från gårdagen, och det vore väl hemskt synd att det ligger och blir dåligt. För ni ska veta att jag är en hejjare på att spara på godis, gav nyss bort resterna av mitt påskägg till min bror. Han är då raka motsattsen till mig när det gäller just detta, så fort han får lite götta försvinner det på 3 sekunder. Det spelar ingen roll om det är finchoklad från Lindh, nejnej.
Jag tycker att man ska njuta i alla fall. Håller ni inte med? :)


Drog en raj genom mitt badrumsskåp med. Lite skillnad iaf? :)



Före.


Efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0