Gosh.

Jag har ont i benen, och fötterna med för den delen. Beror nog på allt springande idag. Det blev värsta ruschen mitt på lunch, sen vid två blev det lugnt så lugnt, lite jobbigt faktiskt. Kan inte alla gäster sprida ut sig, det vore praktiskt.

Sitter och väntar på att Oskyldigt dömd ska börja, då ska jag hämta en mörk chokladkaka och ett glas vatten, altenativt en frukt. Det känns som en sån dag idag. Det är samtidigt lite synd att jag är så trött när jag kommer hem från jobbet borde ringa en vän och ta vara på dagen. Men icke, sängen och tv:n förblir min vän.
Fast imorgon är det fredag, då ska jag gör angt kul även fast jag jobbar lördag, suck.

Roligt inlägg, verkligen.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0