Hemma igen.

Jag känner verkligen hur enformiga mina inlägg blir. Samma sak varje dag, jobba, träna, äta, slöa. Men what to do?
Det är såhär just nu. Denna vecka kommer antagligen bli ännu mer samma och samma, eftersom jag jobbar alla 7 dagarr utom torsdag, luktar det pengar?
Och ja, jag fick min första lön för i år idag, en liten sådan dock. Det var lönen för juni (tror jag iaf), då jag endast hann jobba 2-3 dagar, så summan var liten. Men wtf, alltid ngt =)

Nu sitter jag och ser på Criminal minds på 5:an, men funtar på att slå över på 4:an strax, Beck tonight.
Imorgon ser schemat ut som sådant att jag jobbar 10-15 och sedan är jag ledig. Mycket skönt. Cajsa, imorgon, du och jag?

Hoppas ni har det bra ikväll, och harft en bra dag såklart. Kisses!

Kommentarer
Postat av: c

sänd iväg ett sms imorgon efter jobbet vetja. ska påbörja flykten hem igen imorgon, så då stannar jag bara kvar i själevad om vi kan ses framåt kvällen.



kort o gott- hör av dig när du jobbat klart :P

2009-07-27 @ 23:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0