hm..

Herregud, seriöst. Sitter och tittar på Grannfejden, hur gamla är de egentligen? Två människor på 70+ som inte ens kan skaka hand med varandra, varför?, den ena vill ploga vägen och den andra tycker det är idiotiskt. Suck, jaja.

Ska börja göra mig klar för natten, och just, packa upp väskan med svettiga träningskläder och en blöt handduk. Ska inte glömma kolla att dörren är låst, för tredje gången. Jag gillar egentligen inte att sova helt ensam, men jag klarar mig. Det är bara att slappna av så somnar man tillslut.
När jag var mindre rädd om kvällarna, brukade jag tänka "Om det kommer en läskig man och dödar mig, då är det bara så, inget att göra åt". Ganska sjukt egentligen, men somnade gjorde jag, så jag antar att det funkade. En annan sak som brukade hjälpa mig var att lägga täcket på ett spreciellt sätt, så att det täckte huvudet men ändå lät ansiktet vara fritt, då kännde jag mig säker.

Nej, tandbortsning nästa!
God natt alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0