Home again.

Väl hemma från träningen tog jag mig två tunnbrödmackor och ett glas vatten. Möttes dock av något annat när jag klev in genom dörren, lukten (eller snarare stanken) från surströmming! Mamma och pappa hade tydligen bestämmt sig för att ta en surströmmingssmörgås såhär på kvällsvisten, men jag avstog och bytte ut strömmingen emot messmör och ost (på olika mackor, inte tillsammans, hehe).
Nu har jag landat i soffan och sitter och tittar på "Real housewives of New York", ganska sjukt egentligen. Hemmafruar som går på fester, går och shoppar med sina vänner, sitter uppe och väntar på sina makar som kommer hem från ngt viktigt möte, and so on. Tycker dock det är mycket konstigt att detta program får gå på 5:an, medans det bara för några veckor sedan gick ett program som hette "Real housewives" på 3:an, här var de däremot från OC. Men men, same shit different name i guess.

Hoppas ni har en superbra kväll!

(Svar till Anonym: Jag har köpt mitt I.d-mineralpuder på Aromatique hudvårdscenter här i Övik,  som ligger på Nygatan om jag inte är helt ute och cyklar. Det var alltså där jag gick på några ansiktsbehandlingar för ett par år sedan, och blev rekomenderad denna produkt.)

Fortsätt ställa frågor, det är bara roligt :)

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0