Kväll!

Har varit ute en sväng med pappa. Tanken var att han skulle köpa nått element till altanen, men det blev jag som handlade. Vi var alltså på elgiganten och då pasade jag på att köpa hörluarar och en sladd till datorn. Nu blir det musik för hela slanten ;)

Vi var även en sväng till farmor och farfar på fika, trevligt trevligt. Pappa tyckte även att vi skulle hyra film tills ikväll, javisst sa jag. Så nu ska jag bara kolla igenom lite mail och vänta på mamma, sen blir det filmtajm!


2 x Wallander + Pojken i randig pyjamas.


Matchar snyggt va?


Kastar in en dålig bild på Dagens med.
Pga av det inte allt för bra vädret blev det jeans, tirre och kofta.

Ha en superbra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0