Kväll.

Hej och god kväll på er alla!

Nu har jag just tryckt i mig två mackor och ett glas juice, mycket gott efter träning.
Hur har ni haft det idag? Jag har haft det bra, det var såå skönt att vara ledig, och med vädret på topp känndes livet på topp. Hade som sagt tänkt hitta på något med Maja, men det tösen har varit instängd i en ishall hela dagen, så vi kunde tyvär inte ses. Aja, vi hinner nog och forhoppningsvis ses någon dag innan hon drar till Frankrike på lördag. Hur skönt låter inte det?!

Så min dag spenderardes i en solstol på gräsmattan med en bok i handen, solglasögon på och bikinin på plats. Det var lite för varmt ett tag, men jag härdade ut eftersom jag visste att det inte kommer många sånna chanser, att sola menar jag. Och jag fick lite färg, känns jätte bra. För det var verkligen en evighet sen jag fick sola lite, när jag var i Saras stuga för att vara exakt, och den färgen är borta för länge sedan.

Famlijen åkte iväg till Luleå mitt på dagen, och lämnade mig ensam kvar. *Snyft* Nejdå, så hemskt är det inte. Jag hade tänkt förja med, men eftersom jag jobbar både imorgon och i helgen kännde jag att jag inte kunde fara, speciellt eftersom jag åker till Sthlm nästa vecka (längtar!). Så nu är det me, my self and I enda tills på lördag. Kommer jag överleva? Kanske..



Dålig bild, men ni fattar. Sommar!

Nu ska jag se klart på Oskyldigt dömd. Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0