Kvällen - en bra kväll.

Blev inbjuden att komma till min kära vän Jari, såklart tackade jag ja. Eftersom middagen blev rätt sen, och det även var efterrätt på det, OCH jag skulle ta en dusch, kom inte jag och maja iväg förens vid nio tror jag. I alla fall så spenderade vi kvällen i Jaris lilla stuga som han har, mysigt ställe. Han har nog allt han behöver där; säng x 2, dator x 2, soffa, tv, till och med ett litet kylskåp. När vi kom dit var det "bara" Jari, Olov och Rappe där, men under kvällen hann Marcus, Niklas (Ha), Anton, Lukas, Oliver och Avve dyka upp. De flesta drog nu vid ett, så vi åkte hem vi med. Vi "hängde" alltså bara hela kvällen, kul det med :) Najsbajs.

Nej. nu väntar sägen och kanske ett kapitel av en smaskig bok.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0