Michael Jackson

Jag är säker på att det inte är någon som missat att han gått bort, att han är död.
Jag har väl aldrig varit något "fan", men jag gillar hans musik måste jag säga. Tänkte på det igår när jag av misstag hamnade framför någon domkumentär på 2:an. Även fasst jag aldrig riktigt lyssnat på hans låtar, så känner jag igen dem. En efter en kunde jag sjunga med lite på, det är konstigt, men bra konstigt.

Hur som helt var det ju såklart jättetråkigt att något sånthär hände. Ingen ska minsta  livet så tidigt. Han var "The king of pop" ch startade något helt nytt. Han var också den som tillät alla lyssna på vilken musik de vill, "it doesn't matter if your black or white" you know. Tyckte ändå att det var fruktanskvärt tråkgt att han förstörde sig själv med alla dessa operationer. Han såg så läskig ut på slutet att jag knappt kunde titta på honom. Varför kunde han inte förbli den där söta mörka pojken?

Hur som helst, han var en klass för sig själv. Vila i frid MJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0