Musik, önskeshopping och en mätt mage.

Sitter och rör mitt huvud i takt till lite bra musik samtidigt som jag besöker Nelly.com och letar reafynd. Nja, lite halvilla med den saken. Det mesta har väl gått redan antar jag. Annars så har jag verligen inte mycket alls för mig, och antar att kvällen kommer fortsätta i samma anda.
Har nu satt på lite Gavin, så jag mår bra, det gör jag alltid men den männsikan i mina öron. (Okej, inte I mina öron, men nu fattar)



Shoes are a girls best friend. Visst var det så?

Kommentarer
Postat av: S

najsiga! från skotrend väl? :)

2009-07-13 @ 19:53:06
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!! :D

2009-07-17 @ 23:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0