Om inte sommaren kommer till Erica..

Träningen gick bra, trots regnet. Eftersom vi nyss kört igång igen efter ett uppehåll, så kör vi rätt tufft vilket innebär en hel del kondition- och styrketräning. Det är jobbige, javisst, men väl behövligt. Sen tycker jag det är så himla skönt när man får duscha och kasta sig på soffan efter en riktig genomkörare.
När jag kom hem var jag på bra humör skyndade mig med att sätta på tv:n och ta fram något att äta, jag tänkte se på "Oskyldigt dömd", som brukar börja  då klockan nio. -Men nehejdå, det såg jag ite röken av, utan istället visade de friidrott. Jaja, världen gick inte under, men nästan.


Kvällens måltid: Fil med special K samt en släng av sommar, och till det en tekaka. Är magen glad,
då är Erica glad.

Nu ska jag borta tänderna, packa upp väskan och leta fram lite passande kläder för morgondagens jobb!
God natt sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0