sol och bad, nja.

Det blev stranden! Jag och Isabell tig mopparna in till stan och hämtade upp Savannah, och åkte sedan vidare mot Nyänget. Det kändes lite kallt redan när jag åkte dit, men jag tänkte att det berodde på fartvinden, men icke. När vi väl var på stranden konstaterade vi att det var lite väl kallt, det blåtse nämligen rakt in från havet. Vi låg där i någon timme eller så, och hann även göra ett besök på kiorran, där det blev en glass.

När vi inte tyckte att det var lönt att stanna kvar längre tog vi vårat pick och pack och åkte hem igen. Så nu är jag det, hemma.
Vad jag ska göra ikväll vet jag inte riktigt än, we'll se.

Har ni det bra idag? Hoppas det i alla fall!
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0