Tankarna får mig att må illa.

Har suttit och bläddrat i H&M:s höstkatalog. Fick lite smått panik när jag såg att den kommit i förra veckan, jag menar, vart är sommaren?! Jag har i alla fall inte sett till den..
Det fanns ändå en del riktigt fina saker, så jag har vikt hörn och kluddat kryss och ringar, för vad är mer irriternade än när man hittat ngt superfint, men sedan inte hittar det nästa gång? Om det blir något köp eller ej, det vet jag inte. Men som sagt, fina saker! Ska snart gå och slänga ihop lite käk till mig själv, det är nämligen bara jag hemma. M o P är i Härnösand på golftävling + middag, och broder åkte till stan för ett tag sen. Känner för något nyttigt och lätt, kanske någon typ av äggröra?

Hmm, regn regn regn. 16 grader kallt, spöregn och den 23:e juli, svensk sommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0