Update.

Som ni kan se så händer det en del här. Jag har återigen gett mig in på ett omfattande designbyte, denna gång tror jag det kan bli bättre än någonsin! Och det vore väl konstigt om det inte var det som var målet?

I alla fall så går det framåt, men ändå är det vissa saker jag kört fast på. Mellanrummet som finns mellan menyn och inläggen ska bort, och helt enkelt bli vitt. Menyn ska gå ända ner, och det är här jag blir mest frustrerad. Jag har ändrat koderna precis som det ska vara för att det ska bli så, men ändå vill det inte bli rätt. Sen är det småsaker som typsnitt i text och så vidare som ska ändras, men det kommer. Känner mig bara lite less så jag tar en liten paus, bättre det än att förstora allt på något klantigt sätt.

Kisses!

Kommentarer
Postat av: S

det var snyggare än nånsin! själv har jag inte orkat gett mig in på nått sånt ännu! det får bli sen, nån annan gång :p

2009-07-19 @ 17:47:52
URL: http://saraeidenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0