What to write?

Känner mig helt oinspirerad. Både till detta och till att göra något annat, så vad gör jag, jag sitter i sägen med en lite för varm dator i knät med tv:n i bakgrunden. Bra liv, verkligen.
Kollar kvällens tablå, ser att "A cinderella story" börjar kl nio på 3:an. Kanske ska se den? Fast å andra sidan kan jag lika gärna köra i den i dvd:n, och slippa alla reklampauser, jag har den liks själv. Men på något vis känns det roligare att se den på tv, kanske för att jag inte får så dåligt samvete för att jag ligger i soffan och fetar mig, jag menar om den väl går på tv kan jag lika gära "råka se den".

Varmt är det också, här på mitt rum. Som vanligt då, varmt och kvavt, som i en tonårings sunkrum. Fasst vänta, jag är en tonåring, who am I to blame?

Drar tankarna på annat och kör igång lite Winnerbäck. Är inte Spotify för bra? Visst, man kan lika gärna använda YT tänker vissa, fasst nej. Det är inte lika bra. Här kan musiken rulla på, man kan göra spellistor och upptäcka nytt. Som att ni inte redan visst det? hehe.

Gissar att det inte är någon som missat att vår allas Blondinbella blivit brunett. Jag tycker det blev jättefint! Och jag kan faktiskt hålla med henne om att det är lite bra att hon tar avstånd från den ytliga biten lite, men blonderat hår, spraytaning och rosa läppar. Känns som att denna nya look passar hennes framsteg, att blir lite mer av en affärskvinna, som skapar sig en annan karriär en endast bloggandet.
Sen tycker inte jag heller att det gör något alls att hon är brunett även fasst hon delvis går under namnet Blondeinbella, för alla vet ju ända vem hon är vid det här laget. Hon är ju samma, fasst lite annorluna liksom. Nej, som sagt, bra Bella!
Blir bra på det viset att "Brunett-Berra" får en partner!

Vad mer?
Jag kan berätta att jag ska jobba på ett bröllop i helgen, på lördag närmare bestämt. Jag jobbar ju på en resturang, som då och då hyrs (ink.pers) för fester och sånt, så det är alltså middagen och tillhörande som vi talar om. Det ska bli kul!
Det är verkligen något speciellt med bröllop. Alla är så fina, som tagna ur en saga. En dag då allt handlar om kärleken mellan två männsikor. De lovar att älska varandra i nöd och lust, till döden skiljer dem åt.
Även fasst det blir vanligare och vanligare med skillsmässor, så vill jag gifta mig, någon dag. Tänk att hitta den, den som bara är din. Det är klart (enligt mig) att man ska "markera" detta, att göra två till ett.
Giftemål är fint. Jag ska ha världens finaste klänning när jag gifter mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0