090623

Så, nu har jag just stoppat lite mat i magen efter ett par timmars jobb. Det var i och för sig inte så ansträngande då jag fick sitta i biljettluckan, men det blev avrmt i det lilla båset kan jag lova.

Dagen har i övrigt varit bra, supernajs väder med 30 grader på termometern. (okej, den sitter mot en vägg i solsken, men ändå.)
Vaknade med ett ryck vid elva, utbrast för mig själv: "dra mig baklänges". Reagerade på att klockan var så mycket då jag brukar vakna av väckaren som är ställd på kvart i tio. Så jag pillrade iväg ner, satte i mig lite frukost och bytte om till bikini. Lade mig på baksidan på en solstol ett tag, men det var såå varmt att jag blev tokig. Så jag gick över till Julia där jag tillsammans med henne och Sara var hela dagen typ. Vi låg ute och stekte så gott vi kunde, spelade diverse bollspel och snackade. De två tog ett litet dopp, men eftersom vattentemeraturen här inte är så snäll än, så fick det bli i våtdräkt.
Tanken var att de skulle leta reda på akterpinnen till båten som låg på botten någonstans, och de lyckades tillslut.

Gick hem vid tre, käkade lite och tog en välbehövlig dusch. Och sen åkte jag som sagt till travbanan. Ja, det var min dag. Tror jag ska gå till Julia igen snart och kolla fotboll, U21 u know!


Vädret var mumsfilibaba!


De badade, även om Julia var lite ångerfull först.

Hoppas ni haft en bra dag! Tjing.

Kommentarer
Postat av: S

vad sur jag belv när julia bara stod och titta på... som om jag skulle göra jobbet åt henne :p haha

2009-06-23 @ 22:36:52
URL: http://saraeidenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0