090624

God morgon!

Vaknade vid tio ungefär, var ganska trött så jag låg och drog mig ett tag. Skönt det.
När jag drog upp rullgardinerna blev jag glatt överraskad av att solen åter lös, starkt och utan så många moln vad jag kan se. Är dock lite brydd över hur pass jag borde ligga ute i solen idag, har match ikväll och vill inte vara så såsig. Måste i alla fall komma ihåg att ladda med massor av vatten, jag som är så dålig på det.

Har nyss tryckt i mig en god frukost som jag åt ute på altanen, shitans vad varmt det var! Nu får vi bara hoppas att detta är ett väder som håller i sig i sommar, och inte bara något tillfälligt.
Sola eller inte, nu ska jag tvätta mig och göra mig redo för dagen!


Frukosten avnjöt jag i min ensamhet på altanen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0