090625

Hejhopp!

Så var första arbetsdagen avklarad. Det gick bra, kändes lite gruvsamnt imorse, men jag bet ihop och det gick ju bra. Har inte fått något direkt schema så jag vet inte hur mycket jag kommer jobba i sommar, men jag hoppas på en del :) Och just, jag jobbar på en resturang på en golfbana här i stan btw.
Kom hem för ca 30 min sen, vädret är ännu jättebra. Jag funderar på att gå ut i solen men jag vet inte om det är någon ide´ med tanke på att klockan nästan är halv fem och jag ska på träning senare, den börjar vid sju.

Känner att en av smällarna jag fick igår på matchen verkligen tog, rakt över smalbenet. Sen är inte ryggen helt hundra heller, känner av det i situatiomer som denna, när jag bara sitter. Positiva klubben här va, men lite synd får man väl tycka om sig själv..

Ja, mer än så har jag inte att berätta nu.
Hoppas ni haft (och har) en bra dag, kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0