090627 (även fast inlägget kommer efter 24)

God afton!

Har precis kommit hem från en tur till stan, hamnfesten pågår för fulla muggar här i Övik. Har jobbat idag från elva till efter fem, känns inte alls bra eftersom det var superfint väder idag igen, och jag var inne i resturangen medans mina vänner låg ute i solen. Hm, men men, inte mkt att göra åt.
Aja, käkade med familjen när jag kom hem, ringde till Cajsa och vi bestämde att vi och Sara skulle fara in till stan som sagt. Jag, mamma och pappa  tog båten till Cajsas stuga och hämtade upp de två små trollen, sen släppte de av oss i hamnen. Några timmar strövade vi runt där, inte så jättekul kanske, men sällskapet var super :) Det fanns som vanligt en massa karuseller och sånt, men vi kände att vi nog kan hoppa det iår, kostar bara onödigt mycket pengar, men en sådär lång och smarrig surrem blev det, gott i magen.
Blev även ganska paff när en kille kom fram helt plötsligt. Blev först lite fundersam men såg ändå rätt snabbt vem det var. Han bor i Kramfors (ca 1h härifrån) och åkte precis som jag slalom när han var ynre (han slutade dock några år innan mig). Helt chockad över att han kännde igen mig, men kul att han kom fram. Haha. Shit.


Mina dejter. Cajsa blev arg på Sara för att hon inte kunde stå still när de skulle agera fotomodeller.


Men de fastande tillslut. Vackra flickor det där! :)


Det var okej med folk, kunde helt klart varit mer.


Ser ni hur ljust det är? (förra bilden var konstig) Klockan var ca 11 när denna bild togs. Värmen sitter kavr än den med, man kunde gå runt barbent och i linne, underbart!


Kvällens Erica.

-Hallonrött linne, benetton (snott av mamma)
-Jeansshorts, Svea.
-VIt kofta, samma som linnet.
Och till det serverades ett par ballerinaskor och en lite söt väska. Smaklig måltid!

Jag är så mogen, jag vet.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0