090627

Morsning korsning!

Har tagit en paus från solen, solen som jag borde hålla mig undan ifrån. Jag har nämligen match kl 3 idag, och grädde på moset sägs det att detta ska bli årets varmaste dag. Så, mycket taggad för 90 minuter på en stekhet gräsplan. hm.
Kan även berätta att mina stortånaglar snart ramlar bort, mumsigt verre. Ni vet, fotbollen sätter sina spår, mina fötter är inte sommarfina med pedikyr och grejer, nejdå. Så det är ju bra.. Har en känsla av att de kommer trilla av under macthen.

På tal om ingenting så har vi lagfest ikväll, tillsammans med herrarnas lag, Blir nog skoj! Skulle nog egentligen vilja hinna in till stan och Rix fm festival, men jag kanske hinner det med. who knows.

Nej, nu ska jag banne mig ut och steka, jag ligge redan after alla andra.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0