Gårdagen!

Kan börja med att berätta att vi vann matchen, trots den obeskrivliga värmen. Fötterna kokade, svetten rann och halsen var torr, men med två bollar i nätet och nollan som hölls för vår del, gick vi som segrare ur matchen. Superkul!
När alla hade svalnat en aning hoppade samtliga in i duschen, klev ur och började skänhetsförvandlingen. Nejdå, alla var så snygga ändå, men lite klet här och där så var vi klara för kvällen. Vi åkte ner till den lokala puben och åt mat, lekte lekar, drack (jag var dock nyter) och hade skoj. Vid halv elva kom taxis som tog de flesta in till stan och hamnfesten där partajet förtsatte. Eftersom jag är minderårig så uppsökte jag istället mina "vanliga" vänner och spenaderade kvällen och natten med dem, mycket skoj!
Dagen avslutades vid två-tiden, jag var rätt nöjd kan jag säga. Men tack för kvällen alla! :)


Under middagen lektes diverse lekar. Denna är helt sjuk helt sjukt rolig!


Malin var på g! Och även mycket noga med att alla skulle veta hennes namn.


Emm's.


Inne i hamnen gick vi till min vän Alexs båt. Det var inte många av er som efterfestade med Gert Fylking igår va?
Det gjorde jag. Min fina vän Alexander till vänster.


Amanda och Sara tog en karuselltur det sista de gjorde..


.. Och Julia tittade avundsjukt på. (Här var klockan två)

Ja, det var min lördagskväll och dag. Hoppas ni hade det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0