GO SVERIGE!

U21-laget vann ikväll, yey! 3-1 mot Serbien, muy bién. Tyckte matchen var bra, domaren var kanske lite för snabb med korten dock, två röda till Serbien (det gör väl inte oss ngt egentligen), och två gula till Sverige (kanske var fler t.o.m).
Min "hälsovecka" varade inte så länge då tvillingarna och Julia tyckte vi skulle baka kakor, inte mig emot. Om det är något jag är svag för så är det fika, kakor speciellt. Det blev en sån här "cookie-mix" ni vet, en färdig mjölblandning där man bara behöver tillsätta vatten, olja och ägg. Klicka ut på en plåt och grädda 10 min, klart! Goda blev de med, vi fick 3 st var men jag skänkte bort min sista. Inte för att jag inte kände att jag inte borde äta den (för jag absolut inte en sån människa), utan att jag inte orkade helt enkelt. Åt ju preics innan jag gick.

Nu sitter jag och ser, eller snarare lyssnar, på "So you think ypu can dance". Diggar det programet stenhårt, tycker alla olika dansstilar är coola på sitt eget lilla vis. Visste ni föresten att jag har dansat balett i mina ynge dar? Jojomensan, det har jag.
Jag undrar ibland hur mitt liv hade sett ut om jag fortsatt med dansen. Hade jag kanske varit en sån spä och tunn ballerina som trippar runt i tåspetsskor? Vem vet, vore kul att veta ändå :)

Nej. God natt på er gullrumpor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0