Nu är vi igång!

Nu har jag lämnat Musicboxen bakom mig och ser en ljus framtid på ericalund.

För er som är nya, eller ni som hängt med ett tag men egenltigen inte vet vem jag är kan jag berätta lite om mig själv.
Jag heter alltså Erica Lundberg och har 16 långa men underbara år i bagaget. Jag bor tillsammans med min familj (mamma, pappa och bror) strax utanför Örnsköldsvik, som är en norrlänsk kuststad. Jag trivs i denna lilla stad, men ser ändå en flytt till en större stad som ett mål på sikt. Jag har precis gått ut nian, och börjar förhoppningsvis på Nolaskolans gymnasium till hösten, där jag ska läsa Naturvetenskap.

Jag har bloggat i cirka 2 år, men det är nu på slutat jag har lagt mer och mer tid på bloggandet. Detta är dock inte min första blogg, utan den trejde i raden av de "seriösa" bloggarna. Jag började med en blogg där jag kallade mig för "Anna-erica", men kännde att det inte passade mig, så jag skapade underbloggen "Musicbox", där jag senast kom ifrån. Jag trivdes där, men bestämde mig för att skapa en ny med ett lättare namn för att fler ska kunna hitta hit.
Hoppas ni kommer gilla min blogg, och jag tar gärna emot synpunkter och positiv kritik!

Det var lite om mig, ställ gärna frågor om det är något ni undrar över, och kom gärna med önskemål om det är något särskillt ni vill att jag ska ta upp eller skriva om.

Ha det bra, puss
Erica.

Kommentarer
Postat av: S

jag hittade hit! :)

2009-06-21 @ 23:20:41
URL: http://saraeidenvall.blogg.se/
Postat av: c

meetoo ;)

2009-06-22 @ 08:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0