Soliga dagar seglar förbi.

Hej hopp!

Nu är jag hemma igen efter en dag hos min vän Sara. Kom dit vid 12 tiden (?) någon gång, vädret var vackert så vi satte oss på altanen och spelade någon variant på alfapet. Sara sopade banan med mig, men jag avr glad ändå. Vi bestämmde oss sedan för att förflytta oss till gräsmattan och steka i bikinis, men vi hann tyvär inte ligga så länge innan ett elakt moln kom och stal showen.
Så vi gick in och lagade lunch istället, mackaroner och korv, en klassiker. Gott.
Är även glad att kunna meddela att jag förtsatte min vecka i hälsans teckan och tog cykeln till Sara istället för moppen, framsteg. Det var superskönt i det fina vädret, så det kanske blir en vana? :)

Ska höra med mamma om hon kommer hem och lagar middag till mig innan träningen, eller om jag ska leta reda på något själv.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0