Träning, film och ryggont.

Nu är jag hemma igen efter träning. Det gick helt okej, värmen gjorde det hela lite jobbigre dock, men jag överlevde. Har käkat fil med banan och flingor, ni vet sånna med torkade jordgubbar i, mumsfilibaba! Tittade lite på slutet av "Lotta på Liseberg", och jag måste säga att det luktar "Allsång på Skansken". Skillnaden är typ att det är i Göterborg istället för Stockholm, Lotta istället för Anders och någon annan avslutingssång istället för "Stockholm i mitt hjärta". Får man verkligen göra så?
Jag menar att nästan göra en kopia av ett program från ettan och sätta det i fyran?
Jag vet inte, men måste säga att det är skumt. I och för sig så är jag nästan lite trött på Allsång på Skansen med Anders Lundin, tycker han är lite fjantig. Lotta är lite mer naturlig, och mycket bättre på att sjunga, haha.
Kopia eller inte, blir kul att se vad tidningarna kommer säga om detta ;)

Sitter och tittar på Beck på fyran, en film som jag sett ett antal gånger. Vet inte om jag orkar se hela, vi får se.
Ha en bra kväll, kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0