hundra tankar, en känsla.

God kväll!

Har nu tagit plats i soffan och precis sett slutet på Draknästet som går på ettan. Kom in på det av en slump, och blev sedan rätt förvånad när jag såg att det var just Draknästet som jag såg på. Har trott det varit någon "hokuspokus-serie", men icke då. För er som inte sett det så kan jag säga att det var ett program där människor fick möta "drakarna" med diverse uppfinningar och affärsidéer, och sedan fick "drakarna" chansen att lägga bud på investeringar i produkten. Ganska intresant tycker jag, helt sjukt vad bra saker man kan hitta på. Lätta lösningar på lätta problem, som kan bli hur stora som helst egentligen.
Se det någon gång vettja, bra tidsfördiv :)

Ber om ursäkt för tunna inlägg nu dessa dagar, men det blir som bara så. Ni vet hur det är när värmen äntligen kommit, man vill helst ligga ute i minimalt med kläder och grädda. Får nästan lite ångest nu när jag börjat jobba och det är så otroligt fint väder, sol, klarblåhimmel och så gott som vindstilla, när alla andra blir bruna och jag står inne med disken. Typiskt, men det är bara att bita ihop. När pengarna väl rullar in blir det värt det :)
Ska bättra migi alla fall, lovar :)

Sitter och ser, eller lyssnar återigen, på ett annat program, Grannfejden. Det är helt sjukt vad människor kan vara dumma, så inte smarta som i andra fallet, utan idioter. Skäller, skyller, anklagar, hittar på, ljuger, skriker, sprider rykten och bildar pakter. Nu ser jag vad detta påminner om, tonårigar. Vafan, vuxna människor som bara är ute för att jävlas, vilket leder till att andra mår så dåligt att de inte vill gå ut. Tragiskt.

Men nog om tv:n. Tror jag snart ska kontakta min vän Jon Blund, har ni träffat honom? Trevlig typ.

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0