Yeey.

Oj, vilken chock jag fick när jag knappade in blogg.se, nytt utseende! Blev dock lite besviken när jag väl loggat in, "min sida" ser fortfarande lika dan ut, tråkigt.. Men men, det är kul med lite förändring!

Matchen gick bra i alla fall, vi vann! Tjohoo! 4-2 till oss, inte illa. Eller egentligen så hade vi lite tur med, och jag spelade inte alls bra, men tre pinnar till oss. Det var sååååå varmt under matchen att jag trodde jag skulle smälta, eller brinna upp.
Nu återstår endast metchen på lördag och sen är det upphåll ett tag. Vet inte riktigt om jag tycker det är bra eller dåligt, känns nästan inte ens som om vi börjat, men å andra sidan är det skönt nu om värmen håller i sig, att vara "ledig" menar jag.

Nu ska jag palla mig i säng, första arbetsdagen imorgon, viktigt viktigt. Börjar inte förens kl 11, men ska försöka komma upp vid nio så jag har gott om tid på mig.

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0