091102

Hej!

Sitter och mentalt förbereder mig för lite träning, samtidigt som jag försöker planera mitt liv som just nu innehåller femtielva saker som ska göras, typ. Det kändes som om de öste på oss saker att göra i skolan nu första dagen efter lovet,och jag menar, hallå, vad är det för stil?
På tal om träning så har jag träningsverk sen igår, typ i hela kroppen. Lite mer träning på det känns ju lite sådär, men det är otroligt skönt att dra igång på riktigt nu.

Nej, nu ska jag byta om, haffa en banan och en vattenfalska och sedan bege mig till Brux. Kisses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är duktig du :)

2009-11-02 @ 17:44:55
URL: http://worldspinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0