091103

Hej!

Vi slutade tidigt idag, redan halv två, skönt! Gick ner på stan en sväng med Maja, kollade runt lite och satt sedan och snackade ett tag innan jag tog bussen hem. Nu är jag hemma och ska snart sätta fart med lite plugg, kan nog inte dra ut på det längre..
Det har blivit läskigt mörkt ute nu, och det skymmer tidigt med. Man blir lite dyster av att sitta i skolan och titta ut, och se att det redan är mörkt, men men, that's life on this side of the planet.

Vid 6- tiden har jag förhoppningsvis röjt undan plugget och kan gå ut på en springtur, nu kör vi stenhårt. Nejmen, jag försöker göra träningen till en vana igen, känns faktiskt bra att kuta av sig lite. Har så mycket att tänka på, och då passar det utmärkt att plugga in lite bra musik och låta kroppen svettas. Nämner återigen mörkret då det känns lite läskigt och kallt. -
How ever, livet rullar på. Har väl haft bättre dagar, men jag lever.

Hur mår ni? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0