091104

Nu är jag nöjd. Tog tag i saken direkt när jag kom hem och tog en springtur, förvånansvärt skönt! Det var även rätt mysigt att springa i mörkret, hehe. Lyssnade på "svensk rap", RMK för att vara exakt. Jag har mina dagar när det gäller musik, ibland vill jag bara lyssna på mysiga balader, ibland på rock och ibland rap. Fast för det mesta blir det en härlig blandning mellan allt möjligt.
Har tagit en dusch och ska nu bita tag i lite läxa, få det undan stökat så jag kan softa fram mot kvällen. Har sovmorgon även imorgon vilket gör det hela lite bättre, eftersom jag inte behöver ha lika brottom i säng.

Idag (under naturkunskapslektionen), bokades det biljetter till New moon för fulla muggar i klassrummet. Efter ett tag kraschade dock hela bokningssidan ihop, men jag fick en i alla fall :) Vi är ett gäng brudar som ska gå, och de fixade en åt mig, kanoners!

Nej, plugg var det..

Kommentarer
Postat av: :)

vilka ska du gå med? :)

2009-11-04 @ 18:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0